Thursday, June 13, 2013

老板看上我了…

Hahaha I'm sorry. Just put the title of my post randomly.

最近我的人缘好像不错。-_-
今天午餐有超贴心服务员。
下午巧遇一位"高人",offer好康给我。
晚餐有超超超贴心服务员与韩国老板,看来老板看上我了,和我讲笑话后请我吃碟菜~~~~~~哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!下次去吃韩国餐一定找你!!!

太开心了!!!!还有位变态朋友的陪伴,两个精神分裂病患者坐在一起就感到特兴奋。哈哈哈。Evonne剪了个短发,感觉特别轻松,整个人好像更漂亮了。
今天有其中两爱人陪伴…好开心!

感恩! :)

Same advice for myself, I hope myself will be happy and be positive. Love is all around. Grandpa will be visiting this Saturday, I'm still so exciting about it. Good night. Next outing tomorrow will be my another lover. Hehe.

posted from Bloggeroid

No comments: