Monday, February 15, 2016

無得出門.

香港先生話聽日點都好...就係唔比出街.
有番學都好,好希望我走堂... 話淨係呢次先可以走堂.
佢話佢點都唔出門, 聽日約實我.
好怪, 唔知究竟發生咩事. 咁我梗係好好好好好想佢飛黎揾我! 不過佢叫我唔好傻 =_=

我呢個人就係衰係好奇心勁強 (我指對d無謂嘢...因為上堂對求多d知識嘅興趣都無*_*) , So, 聽日唯有走堂.
徐生真係唔係果d叫人唔番學嘅人黎嘅...所以我琴晚仲驚到一直問佢究竟咩事, 佢竟然唔理我. 衰.

Okk. Enough with cantonese. I will sleep now. Hahahaha.

No comments: